Druk, druk, druk! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van maritmaas - WaarBenJij.nu Druk, druk, druk! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van maritmaas - WaarBenJij.nu

Druk, druk, druk!

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg

23 November 2013 | Hongarije, Boedapest

Hallo lieve mensen,

Ja ja het is ook wat he, is mijn vorige reisverslag nog van 1 month down zijn er nu in een keer al weer 2,5 maand voorbij. Time flies when you are having fun. Dat zeggen ze natuurlijk niet voor niks want wat heb ik een fun gehad de laatste tijd.

Ik heb het ontiegelijk druk gehad met bezoek, wat natuurlijk super geweldig is! Zo zijn Panzu, Luuk en Joris een weekje langs geweest, toen ze amper 2 dagen weg waren waar mijn geliefde ouders alweer hier. Daarna kwam Anne alweer, en voor je het weet staan Bente, Malou en Sanne weer op de stoep! Ja druk druk maar zeker heel gezellig. Wat heb ik allemaal met die geliefde personen in mijn leven hier in Boedapest gedaan? Ja hetzelfde elke keer weer, dus ik ben in 1 maand wel 4 keer in het badhuis geweest (stond er van te kijken dat ze me nog geen korting aanboden de 4e keer). Ook hebben we natuurlijk de basiliek bezichtigt, buda castle, het vissersbastion etc. etc. Dit vind ik natuurlijk niet erg. Want het was heel erg fijn om mijn vriendjes, vriendinnetjes en ouders weer te mogen zien en knuffelen!

Nou heb ik al zo'n 2,5 week geen bezoek meer gehad.. tja best wel saai inderdaad. Dus ben ik hier maar een fitness abonnement af gaan sluiten. Ja ja goed bezig lekker sporten 3 keer per week! Gelukkig mag ik aanstaande woensdag mijn vriendje weer op gaan halen.

Helaas begint nu bijna een begin te komen aan de deadlines en examens. Ik ben heel druk bezig om zoveel mogelijk af te krijgen en te halen. Even een leuk weetje, als ik alles in een keer haal ben ik 13 december klaar met mijn semester hier. Om dat voor elkaar te krijgen moet ik wel even wat peper in mijn reet stoppen! Ik heb er in ieder geval veel vertrouwen in dat ik het meeste wel in een keer ga halen. Is natuurlijk altijd nog afwachten!

Op dit moment zit mijn pauze van het studeren er helaas weer op en zal ik weer verder moeten gaan werken aan mijn hoogstaande essays. Ik hoop dat jullie me allemaal nog steeds heel lief vinden ook al heeft het lang geduurd voor dat ik mijn nieuwe reisverslagje er op heb gezet.

Ik zal er zo in mijn volgende pauze nog eens wat foto's bijvoegen van al mijn leuke bezoekers!

Tot schrijfs,

Szia!



  • 23 November 2013 - 12:50

    Pap En Mam:

    Ik kan me voorstellen dat je het erg naar je zin hebt daar want ook wij hebben genoten van het mooie Boedapest, toch zal ik blij zijn als je alles hebt gehaald en je de 13e klaar bent dus stop er maar wat extra peper in ;-).
    We kijken al uit naar eind December als je een weekje terug bent....
    De groetjes uit Bergeijk en geef die muzikanten nog wat extra Florinten want die zullen me wel missen nu.

  • 23 November 2013 - 13:52

    Marit :

    Haha precies pap!!
    Maak jij dan wat geld over dat ik kan overmaken aan die muzikanten? Haha. Geintje :)

    Tot in December :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Boedapest

Actief sinds 29 Aug. 2013
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 6677

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 31 Januari 2014

Minor Boedapest

Landen bezocht: