Vertrek:) - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van maritmaas - WaarBenJij.nu Vertrek:) - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van maritmaas - WaarBenJij.nu

Vertrek:)

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg

02 September 2013 | Nederland, Bergeijk

Hallo, familie, vrienden, en al mijn andere geweldige volgers:)!

Het is dan bijna zover morgen vlieg ik naar Boedapest samen met Roel en Jeroen. De koffers zijn gepakt (nadat er wat kilo's uitgehaald zijn om geen extra kosten te maken haha) de tickets zijn geprint, en de camera is zeker niet vergeten. Klaar dus om een geweldige tijd tegemoet te gaan!

Gedurende de komende maanden ga ik via deze blog jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden:) ik kan niks beloven maar ga waarschijnlijk veel meemaken dat ik met jullie ga delen!

Tot schrijfs,

Liefs, Marit

  • 03 September 2013 - 09:16

    Tante Rieja:

    Fijne vlucht !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergeijk

Actief sinds 29 Aug. 2013
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 6680

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 31 Januari 2014

Minor Boedapest

Landen bezocht: